Kraina Radolin I Gryzaki i przysmaki dla psów

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. (wzór formularza otrzymasz od nas na podany przez Ciebie adres email – razem ze złożonym przez Ciebie zamówieniem)

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Kraina MJM sp. z o.o.
Ul. Spacerowa 21
64-920 Piła

Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Firma w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (wzór formularza możesz otrzymać również od nas, w tym celu napisz do nas na adres email : sklep@krainaradolin.pl) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Kraina MJM sp. z o.o.
Ul. Spacerowa 21
64-920 Piła

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Close My Cart
Close Wishlist
Ostatnio oglądane Zamknij

Close
Navigation
Categories

OTRZYMAJ 10 % RABATU
NA SWOJE PIERWSZE ZAKUPY

Zapisz się do naszego newslettera