W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. (wzór formularza otrzymasz od nas na podany przez Ciebie adres email – razem ze złożonym przez Ciebie zamówieniem)
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kraina MJM sp. z o.o. Ul. Polna 15 64-920 Piła
Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Firma w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (wzór formularza możesz otrzymać również od nas, w tym celu napisz do nas na adres email : sklep@krainaradolin.pl) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Kraina MJM sp. z o.o. Ul. Polna 15 64-920 Piła
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.